آنچه که باید درباره شیر سویا بدانید!

آنچه که باید درباره شیر سویا بدانید!

آنچه که باید درباره شیر سویا بدانید!

شیرهای گیاهی امروزه طرفدارای زیادی دارند و کسانی که به هر دلیلی نمی خواهند شیر گاو مصرف کنند، به سراغ شیرهای گیاهی از جمله شیر سویای بکر با طعم های مختلف می روند.

 

شیر سویا چیست؟ 

شیر سویا بکر یک نوشیدنی است که از دانه های سویای خیس خورده و آسیاب شده به دست می آید، این نوشیدنی شباهت زیادی به شیر گاو دارد و یک جایگزین عالی برای شیر گاو است.

شرکت بکر برای کودکانی که حساسیت به لبنیات دارند و افراد گیاهخوار هستند شیر سویا را پیشنهاد می کند. شیر سویا حاوی انواع مواد مغذی مانند: پروتئین،منگنز،سلنیم و مس می باشد و همچنین کالری پایینی دارد.

 

فواید و خواص شیر سویا

ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان های موجود در شیر سویا می تواند فواید زیادی برای سلامتی داشته باشند،برای نمونه، انواع ویتامین B موجود در این شیر برای کمک به بدن شما برای حفاظت از سلول های عصبی و DNA  ضروری هستند و مهار 14 بیماری در کشور، شیر سویا بکر به درمان کم خونی و جلوگیری از خستگی کمک می کند، شیر سویای بکر پروتئین بالایی دارد با مصرف این خوردنی می توانید پروتئین بیشتری دریافت کنید و احساس سیری بیشتری داشته باشید. این احساس سیری جلوی پرخوری را می گیرد و به کاهش وزن یا مدیریت بهتر وزن کمک می کند شیر سویای بکر برای لاغری بسیار مئثر است.شیر سویای بکر یکی از خوردنی هایی است که می تواند سطح کلسترول را کاهش دهد.

 

بهترین شیر سویا را مصرف کنید

اگر تصمیم گرفتین شیر سویا را به رژیم غذایی خود اضافه کنید حتماً به سراغ محصولاتی بروید که اورگانیک و فاقد افزودنی هایی مانند شکر هستند.

شرکت بکر با شعار سلامتی هم طعم دارد، بهترین و خوشمزه ترین شیر سویا را تولید می کند، شما می توانید به راحتی در فروشگاه ها و در سایت شرکت bekrsoy.ir  شیر سویا بکر 100% گیاهی را تهیه کنید. با یک خرید خوب و به صرفه از سایت bekrsoy.ir سلامتی را به خانواده خود هدیه دهید.

 

آیا شیر سویا بکر طبع گرم دارد یا سرد؟ 

از نظر طب سنتی طبع شیر سویا گرم است ودر هر 100 گرم از آن 54 کالری موجود است پروتئین های موجود در شیر سویا الاستیسیته پوست را بهبود بخشیده و باعث جوان سازی پوست می شود شیرسویا بکر باعث باز سازی پوست می شود و لکه های قهوه ای را درمان می کند، شیر سویا بکر سرشار از مواد معدنی است که به تقویت فولیکول های مو کمک کرده و ریزش مو را درمان می کند،همچنین تقویت ناخن و برای در مان ناخن های شکننده مفید است.

 

ارزش شیر سویا برای خانم های باردار و کودکان

همان طور که در مطالب قبل گفته شده شیر سویای بکر حاوی ویتامین است که برای خانم های باردار وشیرده و رشد مطلوب جنین در دوران بارداری مفید است.

نوزادان زیر یک سال بهتر است که با شیر مادر تغذیه شوند چون تمام اسیدهای چرب اسیدهای آمینه، ویتامین ها ، مواد معدنی و مواد مغذی دیگر را که برای رشد به آن نیاز دارند را تامین می کند و اما شیر سویا بکر حاوی تمام ویتامین های موجود در شیر مادر برای کودکان و نوزادان شما مفید است را دارد.

 


نظرات کاربران
ارسال نظر